AZHARZIKA
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
AZHARZIKA

موقع خاص باخبار جامعة الازهر فرع بالزقازيق

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

استمارة ثعارف

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Admin
مدير المنتدى
مدير المنتدى
Admin

استمارة ثعارف Empty
مُساهمةموضوع: استمارة ثعارف   استمارة ثعارف Icon_minitimeالسبت ديسمبر 20, 2008 3:14 pm

البطاقة الشخصية لكل واحد فينا في المنتدي
كل واحد يكتبها عشان يبقي التعارف تعارف بجد

البنود هية
اجباري
الاسم الثلاثي :
تاريخ الميلاد :
النوع :
الحالة الاجتماعية :
الوظيفة :

اختياري
العنوان :
الايميل :
التليفون:
المحمول:

ولسة في بنود تاني ان شاء الله

وانا هاملها قريب ...
في حفظ الله...
https://azharzeka.yoo7.com
ابراهيم الجلا
المشرف
المشرف

استمارة ثعارف Empty
مُساهمةموضوع: رد: استمارة ثعارف   استمارة ثعارف Icon_minitimeالخميس ديسمبر 25, 2008 11:22 am

عندى كلمه عايز اقولها هىىىىىىىىىىىىىىى
البنات ممنوع تقول السن الحقيقى
وبلالالالالالالالالالالالالالالالالالاش رقم الموبايل للبنات
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
محمد طلعت عبا
عضو مميز
عضو مميز
محمد طلعت عبا

استمارة ثعارف Empty
مُساهمةموضوع: رد: استمارة ثعارف   استمارة ثعارف Icon_minitimeالخميس ديسمبر 25, 2008 12:14 pm

????? ???? ???? ???? ???? ?????
????? ??????? 1_6_1987
????? ???
?????? ?????????? ????
??????? ???? ?????
??????? ???? _??? ??? _?????
??????? _mmms_a2000@yahoo.com
???????? 0103191026_0175122240
محمد طلعت عبا
عضو مميز
عضو مميز
محمد طلعت عبا

استمارة ثعارف Empty
مُساهمةموضوع: رد: استمارة ثعارف   استمارة ثعارف Icon_minitimeالخميس ديسمبر 25, 2008 12:24 pm

يا ابراهيم انت هنا فى التعارف انت لية بتقول البنات مش تقول السن الحقيقى حرام وبعدين عوزين نعمل اكبر موقع للتعارف لطلاب جا معة الازهر اتمنا ان كل اللى يخش يكتب الاستمارة مش عيب ولا حرام ويكتبها بصراحة ولية بلاش رقم التليفون فى حل احسن علشان اريحك خلاص بلاش البنات تخش ارتحت كدة يا ابراهيم وبعدين دة موقع دينى يعنى مش اى حد هيخش احنا هنا للتعارف انت فاهم يعنى اية التعارف يا ابراهيم اتمنا انك مش تزعل من كلامى انت عارف انت اخ
Admin
مدير المنتدى
مدير المنتدى
Admin

استمارة ثعارف Empty
مُساهمةموضوع: رد: استمارة ثعارف   استمارة ثعارف Icon_minitimeالجمعة ديسمبر 26, 2008 5:37 pm

أنا مع محمد في الكلا م اللى بيقولوة انا عايز يكون في المنتدى اكبر تجمع شبابى مش اولادى فقط أنا عايز اغير صورة الطالب الازهرى بين المجتمع Laughing Laughing Laughing Laughing إبتسم للحياة ياهيمة Laughing Laughing Laughing
ملك
عضو مميز
عضو مميز

استمارة ثعارف Empty
مُساهمةموضوع: رد: استمارة ثعارف   استمارة ثعارف Icon_minitimeالسبت ديسمبر 27, 2008 3:35 am

انا معاك يا ابراهيم في نقطة ونقطه لا البنت فعلا مينفعشي تقول رقم التليفون لان فيه شباب ممكن يكون داخل لهدف في دماغه ومش بعيب علي الطالب الازهري ممكن ميكونشي ازهري اصلا والمنتدي وقع في ايده ودخل كده اما شباب الازهر احنا اكيد واثقين فيهم اما بالنسبه للسن ايه المشكله اما البنت تقول سنها هو عيب
ابراهيم الجلا
المشرف
المشرف

استمارة ثعارف Empty
مُساهمةموضوع: رد: استمارة ثعارف   استمارة ثعارف Icon_minitimeالسبت ديسمبر 27, 2008 6:58 am

انا بهزر يا جماعه
احنا فى المنتدى ده وخارج المنتدى خوات
بس
انا كنت بضحك
معاكم مش اكتر
?
زائر

استمارة ثعارف Empty
مُساهمةموضوع: عوزين حاجة نتكلم فى حاجة تفيدنا   استمارة ثعارف Icon_minitimeالأحد ديسمبر 28, 2008 6:50 am

السلام عليكم ورحمة الله اية يا جماعة فى خلاص مش عاد فى حاجة نتكلم فيها غير موضوع البنات انها تقول رقم التليفون او السن خلاص يا جماعة احنا عوزين نتلكم فى حاجة تفيد الجميع مش نعلق على كلام بعض وانتى يا اخت ملك انتى معانا فى الزقازيق جامعة الازهر ولو معانا ممكن تتعاونى معانا فى المنتدى
Admin
مدير المنتدى
مدير المنتدى
Admin

استمارة ثعارف Empty
مُساهمةموضوع: رد: استمارة ثعارف   استمارة ثعارف Icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 30, 2008 3:06 pm

أنا عايز أوضح ليككم حاجة أنتو مش واخدين بالكم منها ان المنتدى لية إدارة ومراقبة لكل مايحدث بي المنتدى وأى موضوع مخل بشروط المنتدى او اي ضو سوف يطرد فورا من المنتدى ولن يسمح لة مرة ثانية بالدخول والمشاركة

في حاجة كمان هو لية الناس بتدخل ومبتسجلشى نفسها في المنتدى ولا اقفلة وأخلية للاعضاء السجلين فقط ياصدقائى الهدف من المنتدى هوة التعارف والربط بين الكليات وبعضها في الفرع Laughing

استمارة ثعارف
صفحة 1 من اصل 1