AZHARZIKA
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
AZHARZIKA

موقع خاص باخبار جامعة الازهر فرع بالزقازيق

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت مميزة

كاتب الموضوعرسالة
محمد طلعت عبا
عضو مميز
عضو مميز
محمد طلعت عبا

نكت مميزة Empty
مُساهمةموضوع: نكت مميزة   نكت مميزة Icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 31, 2008 10:14 am

مره ثعبان قابل ثعبان لقاه بيعيط قالوا انت بتعيط ليه رد اصلي انا نظري ضعيف قالو بسيطه ركب عدسات وبعد يومين وهو معدي لقاه بيعيط تاني قالو انت بتعيط ليه تاني، رد اصلي اكتشفت ان اللي بحبها من عشرين سنه طلعت خرطوم Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Laughing Shocked Shocked
طلع مجموعة صيادين يصطادو وكل ما يصطادو حاجه كلابهم تجري تجيب الفريسه ما عدا كلب واحد بيخاف من صوت الرصاص
فقالو لصاحبوه خده الافراح اللي بيحصل فيها ضرب نار كتير عشان يتعود على الرصاص وبعد ما اخده لمدة 6 شهور رجع يصطادتاني أول ما ضرب نار الكلب اعد يزغرط
Laughing Cool Cool Cool Cool
مرة واحد ركب دش فوق السطح فعلشان ماحدش يقرب منه من السكان بنى حواليه كوخ وقفله وقال للسكان انا حاطط أسد في الكوخ ده فمحدش يقرب منه أحسنله ، السكان فضلوا خايفين يطلعوا السطح لحد مايوم الشجيع بتاعهم طلع وراح فاتح الكوخ راح نازل جري ووشه أصفر السكان قالولوه ايه شوفته ، قالهم لأ أنا شوفت الطبق اللي بياكل فيه بس
Laughing Shocked Shocked Shocked مرة اتنين أغبية كانوا ماشيين في الصحراء طلع عليهم اسد راح واحد رمى عليه طوبه وقعد يجرى وبص وراه لقى زميله واقف ما بيجريش قاله ما بتجريش ليه ؟ قاله واجرى ليه هو انا اللى ضربته

نكت مميزة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» نكت مميزة
» نكت مميزة
» نكت مميزة
» نكت مميزة
» نكت مميزة